lørdag 17. juni 2017

Beste dagen

Denne månedens utfordring hos Scrappelyst er å bli utfordret av et prosjekt på scrappelystbloggen: 
Se deg rundt i bloggen vår og velg ut ett prosjekt som du lar deg inspirere av! Link til prosjektet i innlegget ditt. Hvordan du inspireres er opp til deg, men fortell oss hvordan du har blitt inspirert.

Utfordringen vår har frist 30. oktober kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Her er mitt bidrag:

Jeg har latt meg inspirere av Katrines Mixed Media kort i en lightutgave på denne layouten. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, som har fått litt acryl mousse fra Marabu på ført ved hjelp av sjablong. Jeg har pyntet med chipboard fra Wycinanka og Scrapiniec, samt blomster fra I am Roses. Til sist har jeg pyntet med noen rosa dotter fra Papirdesign.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar