fredag 30. desember 2016

De beste gratulasjoner


I dag har jeg laget et gratulasjonskort med treverkark som base. Bak treverkarket har jeg brukt tavlearket fra serien "skolestart", men på grunn av lysforhold under bildetagning, kommer dessverre ikke mønsteret i arket så godt frem på bildet.



Tekstdiesen er stanset ut i glitterkartong i sølv. Jeg har også tatt glittertape på baksiden av treverkarket for å kamuflere bort den røde baksiden som ble synlig i brettene.


På innsiden har jeg pyntet enkelt med en utstanset ramme med tekststempel i, og noen tekststriper på høyre skrivefelt.

Produkter:
Ark: PD 16196 Kristorn, PD 13847 Tavle, PD 16158 Si det med blomster
Dies: PD 16202 Ramme 2, PD 15127 De Beste Gratulasjoner 1, PD 16171 Ramme 1
Blomster: Pion, Krysantemum, Roser - Alle lilla
Stempel: PD 16177 Glad du er min venn, PD 13794 Ord til deg
Annet: PD 13816 Kakeserviett 10 cm

1 kommentar:

  1. Det här kommer inte att bli ett korståg av mig som försöker fake rolex övertyga någon att ge kvartsklockor ett försök - för att inte tala fake Rolex om helvetet att Exospace B55 också är en helt smart Breitling-klocka med Bluetooth-anslutning och en app att följa med! rolex replica Jag säger att Breitling Exospace B55 Yachting antagligen kvarstår i den steniga Rolex replica botten av den kumulativa önskelistan för den större klockentusiastgruppen (Berätta om du rolex kopia tror att jag har fel om det - jag skulle gärna vilja att replika klockor det skulle vara fall), vilket gör den positiva upplevelsen som jag har haft med den här klockan desto svårare rolex kopior för mig att förmedla.

    SvarSlett