lørdag 20. februar 2016

Chipboard med norske tekster!

Som DT-medlem hos Scrapiniec fikk jeg være med å lage en stor serie med chipboard med norske tekster. Det er så moro å se de i "levende live", de er virkelig flotte! Det er et stort utvalg tekster til (nesten) alle anledninger, og flere kommer i både store størrelser til titler, og mindre størrelser til å brukes som undertitler/småtekster på kort og Layouter. Størrelsene er også utviklet med tanke på å passe til Project Life kort. 


Dette blir min siste LO som DT hos Scrapiniec. Det har vært et kjempeflott år, men selv om jeg er ferdig i DT-et, er jeg overhodet ikke ferdig med chipboarden. Scrapiniec har et stort utvalg virkelig lekre chipboard til en veldig fin pris. Porto til Norge er heller ikke gal, så det er ingen grunn til å ikke handle direkte fra butikken deres :)
Jeg har laget en LO med treverkark som base, og latt fargene gå i grønn og grått. Bildet er fra en ferietur til Danmark. Jeg er så glad i dette bildet her, så det måtte bare scrappes.


All chipboard er denne gangen brukt uten noen form for bearbeiding av hverken maling eller sprayer. Det er en av de tingene jeg liker best med chipboard fra Scrapiniec, at den er så lys i fargen. Den gjør seg veldig fint i original farge uten at den blir for mørk. Jeg har brukt av de nye norske tekstene til titler på LOen. Denne LOen fikk to likestående titler, og en koselig tekst til bildet.

Detaljer:



Chipboard brukt:













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar