søndag 1. november 2015

Julekort for Kreativ Scrapping

I dag tar vi fatt på årets første juleoppgave hos KREATIV SCRAPPING! Tenk at det allerede er den tiden av året gitt :D Ingenting er som å kose seg med å lage personlige julegaver, kort, pakkelapper og masse andre herlige prosjekter :) 

Utfordringen denne gangen er: JUL 
Dere kan lage hva dere vil så lenge det er innenfor tema jul. 
Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre, se regler her.
Utfordringen varer til 26.11 kl 21.00 :)


 Jeg har kost meg med å lage et julekort i lyse farger, med Papirdesign sine lekre julepapirer. Alle kanter er svertet med Gathered Twigs distress ink, og distresset med Tim Holtz paper distresser.  JEg har i tillegg pyntet med en tag klippet ut av Bølgepapp, en liten bjelle og stempel #godjul fra Staz. Bjellen er embosset med Hvitt Embossingpulver. Jeg har brukt Osteklut, Hug Snug og jute bak motiv og rundt kortet. Til sist har jeg hatt litt hvit Gesso på kortet, som er smørt på ved hjelp av spatel.



1 kommentar:

  1. Lekkert julekort, med utrolig mange fine detaljer.
    Nydelig :-)

    SvarSlett