torsdag 1. oktober 2015

Oktober-utfordring hos Kreativ Scrapping

Hei og hopp!
Tenk at vi allerede har kommet til oktober, skal si tiden går fort.
Vi håper alle har hatt en flott høst så lang, og kanskje får dere litt tid til å kose dere i scrappekrokene deres. Hos Kreativ Scrapping har vi en ny utfordring til dere i dag og denne gangen er utfordringen:

LAG PÅ LAG

Dere kan lage hva dere vil så lenge det er et papirprosjekt. Lag på lag er en veldig stor og åpen oppgave, så vi ønsker at dere oppgir i innlegget deres hvilken form for lag på lag dere har gått for.
Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre så lenge vi kan se at dere har løst vår utfordring.
Du kan lese om reglene våre HER.


Lag på lag er gøy! Her har jeg kost meg med å lage en LO med lag på lag med blekk og modellingpaste sammen med stensiler på bakgrunnen. Jeg har brukt distress ink i fargene Peacock Feathers, Shabby Shutters og Black soot. Deretter har jeg sprayet med Dylusion ink Spray White Linen og rosa glimmermist. Alle ark på layouten kommer fra Amy Tangerine 12x12 Paper Pad Plus One. Disse er revet, og noen distresset på kantene. Jeg har i tillegg pyntet med Ephemra fra Heidi Swap. Stemplene kommer fra Technique Tuesday. Bildet er festet med 3D-puter.


Produkter brukt:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar