mandag 1. juni 2015

Sommerutfordring hos Kreativ Scrapping

Endelig er sommeren snart her, og hos Kreativ Scrapping er vi klare for varme, late dager med strålende sol og deilige temperaturer. Med soling, familietid, bading, grilling, ferie og is! Derfor tar vi designteamet ferie frem til 01. August. 
Denne månedsutfordringen vil derfor bli stående helt frem til 28.07 kl 21.00

SKISSER

Vi ønsker å se bidrag laget ut i fra våre skisser, husk å skriv i innlegget deres hvilke skisse dere har valgt. Det er lov å vri og vende på skissene, så lenge vi kan gjenkjenne skissene.
Dere kan bidra med så mange prosjekter dere vil, så lenge det er papirprosjekter. 

SKISSE #1


SKISSE #2

Her er mitt inspirasjonsbidrag:



Jeg har valgt å følge skisse nr 1, men har forenklet den litt. Jeg har brukt papirer fra bl.a Papirdesign. Disse er distresset i kantene med Tim Holtz paper distresser. Jeg har brukt en Doilie bak bildet. Jeg har brukt Archival Ink til å stemple med, samt laget noen sprutemerker med distress stain Black soot



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar