onsdag 1. april 2015

Scrappelyst 1 år - Bloghop!

Tenk at Scrappelyst allerede er 1 år. Vi kan ikke annet enn å juble, og å tenke tilbake på et år som har gått veldig fort i godt selskap. Og SOM vi gleder oss til fortsettelsen. Det feirer vi med en bloghop.

Hvis du kommer hit fra Hege, er du på rett vei :)

Men hva hadde en utfordringsblogg vært uten deltagere? Det hadde rett og slett vært en veldig kjip greie. Så nå vil vi bruke blogghoppen vår til å gi noen utvalgte deltagere litt ekstra heder og ære. Vi vil trekke frem bidrag som har gjort ekstra inntrykk på oss.

En av de som stadig imponerer meg med knallflotte Layouter (Og også andre prosjekter) er Elisabeth. Jeg vil spesielt trekke fram denne kule LOen, som du finner her. Jeg bare digger bakgrunnsarket, og de svarte detaljene mot det gule. Skikkelig tøff LO!



De som fullfører blogghoppen vår med å ta hele kommentarrunden, er med i trekningen av en flott premie gitt fra Global Hobby og kunst. 6"6" blokker med mønsterark fra Studiolight. Jeg vil i tillegg trekke en hemmelig RAK blant de som kommenterer i min blogg.


Ta bloggrunden under for å se hvilke prosjekt blant første driftsårs deltagere, Team Scrappelyst har falt litt ekstra for. De blant de utvalgte som ønsker det, kan smykke bloggen sin med denne banneren;




Legg igjen en kommentar i alle bloggene, og deretter en kommentar i Scrappelyst sin blog, så er du med i trekningen av hovedpremien.

Hege
Linda (Du er her)
Kristin
Wenche
Elin
Ann Kristin
Kristine
(tilbake til Scrappelyst for å kommentere og bekrefte at du har deltatt)

Siste frist for å delta på blogghoppen er 4. mai klokka 20.00. Jeg vil trekke en vinner av min rak innen 7 mai.

23 kommentarer:

  1. Knalltøff LO du har valgt ut.
    Ønsker deg en fin påske. :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 år i Scrappelyst! Riktig god påske ønsker jeg deg :)
    Klem Anita Lise

    SvarSlett
  3. Kjempetøff LO du har valgt ut Linda, jeg lar meg også stadig imponere av Elisabeth.

    God påske

    SvarSlett
  4. Kjempetøff LO du har valgt ut Linda, jeg lar meg også stadig imponere av Elisabeth.

    God påske

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 1års dagen! Hopper videre! 😊

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1 års jubileum !
    Gratulerer til deg også Elisabeth !! Kjempekul LO !

    Ønsker dere en riktig God Påske ! :)

    SvarSlett
  7. Gratulera med 1 års dag! :) God kreativ påske til deg! :)
    Gina

    SvarSlett
  8. Gratulere med 1 års feiringen!! Ja tiden flyr... Gleder meg til å følge dere i året som kommer også!! Takk for masse inspirasjon :) Skjønner godt at du har valgt deg ut Elisabeth!! Rå-lekker LO, fra en super-dyktig dame!! Ønsker deg en riktig God Påske, før jeg hopper videre :)

    SvarSlett
  9. Happi bursdag til bloggen!! digg-digger den vettu!! hopper meg videre jeg....

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 1 år og håper det blir mange flere :) Flotte innlegg, morsomme utfordringer og masse inspirasjon å hente, dere gjør en fantastisk jobb. God Påske!

    SvarSlett
  11. Flott LO du har valgt ut.
    Gleder med til å bli med på utfordringer det neste året også :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 1 års dag. Kjempeflott LO

    SvarSlett
  13. Gratulere med 1 årsdagen til scrappelystbloggen som er en
    kjempe flott utfordringsblogg. Og takk til dere i dt som gjør en slik flott jobb.
    God påske :-)

    SvarSlett
  14. Hei, og takk for at du valgte meg:)!
    Fint å vite at jeg inspirerer!

    Fortsatt god påske<3

    SvarSlett
  15. Du har en flott blogg <3 å gratulerer med 1 års dagen :-D

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 1 års dagen :) Digger stilen din, Linda :)
    stor klem, Synnøve

    SvarSlett
  17. Grattis med 1års dag!! Dere har lagd en super utfordringsblogg, som jeg håper vil holde det gående en god stund til! Takk for all inspirasjon.

    SvarSlett
  18. Så moro med bursdagsfeiring av en så flott gjeng!!! Gratulerer med 1 års dagen, og takk for masse inspirasjon og flotte utfordringer! Ønsker Skrappelyst mange, mange kreative år framover!

    SvarSlett
  19. Gratulerer med 1-årsdag, det har gått fryktelig fort. Det har vært mange fine oppgaver i året som har vært, gleder meg til fortsettelsen :) LO'en du har valgt var veldig gjennomført og stilig :)

    SvarSlett
  20. Gratulere med 1.års dagen. Super flot layout.

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 1 års dagen:-) rett og slett fantastisk layout du har valgt!

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 1 års dagen :) Masse flotte detaljer.

    SvarSlett