fredag 9. januar 2015

Project life inspirasjon for Kreativ Scrapping

Denne gangen vil jeg vise dere frem- og bakside av en G-LOMME. Normalt sett pleier jeg ha en uke på en enkel eller dobbel side, men denne gangen ble begge sidene fra enkeltdager. Disse er fra når jeg var alene hjemme med alle ungene mens min mann var i USA. På første siden koser vi oss en dag i Dyreparken, og to dager etter var jentungen så uheldig at hun brakk kragebeinet i barnehagen, som neste side handler om. Det var jo bare typisk at det skjedde akkurat da jeg var alene hjemme med de i to uker.


På denne siden har jeg brukt kort fra KAISERCRAFT SNAPSHOT. Kortene er enkelt pyntet med WASHITAPE, stempel og CHIPBOARD fra Wycinanka
Bak det ene bildet har jeg brukt en BLONDESERVIETT, og en liten blomst.


På den neste siden har jeg utelukkende brukt kort fra HEIDI SWAPP DREAMY COLLECTION. Jeg har også brukt kort fra kitet til å lage pynt med. Banneren med "so cute" på, er stanset ut ved hjelp av Project life diesen fra BECKY HIGGINS. "So cute" er et stempel fra Dies og Stempelsettet fra Marianne Design COLLECTABLES DIES TAB MED TEKSTHJERTET er CHIPBOARD fra Wycinanka. Bladene og ordet "Life" er stanset ut med dies. Jeg har valgt å lime ordet "life" på utsiden av lommene, slik at jeg kan få det over to lommer. 

1 kommentar:

  1. det er jo såstilig, og det ser jo så lett ut, dog jeg ikke har begynt å tenke tanken på å prøve, men tenker jeg kanskje må få meg EI lomme for å prøve etterhvert....man får jo sjans å gjøre noe av det jeg liker godt - nemlig å skrive skrive...digger disse her sidene dine.....ha ei finfin helg videre du og alle dine

    SvarSlett