mandag 1. desember 2014

Desemberutfordring hos Kreativ Scrapping

Utfordringen hos KREATIV SCRAPPING denne måneden er VINTER/GLITTER. Jeg har valgt å lage en LO med bilder fra når tre eldste gikk julebukk for nesten to år siden. Jeg har brukt masse glitter, både i form av glitterthickers, og embossingpulver med glitter i. 


Jeg har brukt craft-kartong som bakgrunn, og deretter brukt mønsterark fra FABSCRAPS kalt STAR SPARKLES og MY MINDS EYE. Jeg har brukt snøfnugg delvis bak mønsterarkene. Disse er stanset ut fra MAGNOLIA DOOHICKEY - COZY FERN AND SNOWFLAKE, SNOWFLAKE AND MISTLETOE, og LA LA LAND HEART SNOWFLAKE. Jeg har brukt en 1" PUNCH og stanset ut gullrundingene på det ene mønsterarket. Disse har jeg etterpå limt på LOen som pynt. Juletreet er en dies fra MAGNOLIA, SPRUCE



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar