tirsdag 2. september 2014

Knallgrønn Layout

Jeg fant ut at jeg (nok en gang) skulle utfordre meg selv til å bare bruke gamle ark. I tillegg fant jeg ut at jeg i tillegg skulle lage en skikkelig grønn LO. Før lagde jeg veldig mye grønt, men så ble det helt stopp, så nå var det på tide å lage noe grønt igjen.  Alle ark er funnet bakerst i papirbunkene, de arkene som sjelden og aldri ser dagens lys. Selv om grønt er en farge jeg sjelden bruker lenger, er det morro innimellom å bruke farger man ikke pleier bruke :) 



Jeg leverer denne til :

Utfordring nr 3 hos Scrappegarasjen som er å bruke chipboard. Det kan vel snaut kalles en utfordring, da jeg bruker chipboard på nesten alt jeg lager ;)

Og Nordsalten Hobbyklubbs utfordring nr 101, som er å bruke stensiler

6 kommentarer:

  1. Denne layouten var bare knall herlig ♥
    Grønn er jo en farge som kan ta veldig mye oppmerksomhet, men syns du klarte å balansere det bra slik at bildene likevel kom i fokus. Og det var lekkert at du har "duset" ned bakgrunnen litt med sjablong og modeling paste ♥
    Herlig bruk av chipboard, og fniste litt når jeg la merke til barten! Likte den detaljen ;)
    Tusen takk for inspirasjon Snuppa! Kanskje jeg skal lage en grønn layout også ? :O

    Klem♥

    SvarSlett
  2. Hærlig! Selv om ikke vår var en utfordring fikk du sannelig utfordret deg selv med gammle arg og grønn lo;)
    Gleder oss nå bare til treffet!
    Takk for at du deltar hos scrappegarasjen.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  3. Knallstilig lo. Blir alltid så imponert av dere som lager loer for det er noe jeg ikke får til selv. Flott bruk av farger og stensiler. Tusen takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb denne gangen. Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett
  4. Lekker LO!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappegarasjen. Hilsen DT Vibekke

    SvarSlett
  5. Denne var helt knall med alt det grønne! Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!

    SvarSlett
  6. Flotte farger, og flott bruk av stensil. Takk for at du deltar hos NSHK. Klem fra Rita

    SvarSlett