onsdag 16. juli 2014

Project Life utfordring

Project life i Norge har denne gangen en utfordring som jeg likte veldig godt, å bli inspirert av et bilde. Bildet gikk i rosa og blåtoner av en gren med blomster. Ettersom jeg scrapper kronologisk, og holder på med mars, var sommertema uaktuelt. Jeg lot meg imidlertid inspirere av rosatonene i bildet, og scrappet derfor en rosa side til denne utfordringen.


Jeg har kost meg med de nye diesene jeg vant i forrige mnd gjesteutfordrer-konkurranse hos Project life i Norge, samt sizzix-dies som du får kjøpt her hos KREATIV SCRAPPING. Jeg har i tillegg brukt stempler fra Technique Tuesday og klistremerker.


Jeg har brukt modellingpaste sammen med en stensil fra Studio Calico. Jeg har også sprutet litt forsiktig med China Ink. Alle kort og bilder har fått en tynn droodlestrek rundt.

Jeg leverer denne siden til Project life i Norges utfordring nr fire

6 kommentarer:

  1. Så herlig side! Flott gjennomført i rosa. ☺

    SvarSlett
  2. Så herlig råååååsa prinsesse side :) Digger den hexagon diesen. Liker godt rammene du har tegnet rundt, bruk av maling/maske og pynten for øvrig :)

    SvarSlett
  3. så nydelig <3 nydelig prinsesse-side. Likte veldig godt hexagon diesen jeg og, har brukt min en del allerede...

    Tusen takk for at du er med hos oss i PLIN :D
    Linda

    SvarSlett
  4. Utrolig lekker og gjennomført side. De rammene rundt bilder og kort var bare prikken over i'en, kjempestilig! :)

    SvarSlett
  5. Underbar sida! Vad snyggt när du har ramat in korten med penna! Det glädjer mig att du är med i vår tävling hos Project Life Norge!

    SvarSlett
  6. Herlig side, ble skikkelig godt humør av den :) Takk for at du ble med på utfordringa vår hos Project Life Norge :)

    SvarSlett