mandag 7. juli 2014

En skisse - to layouter

I vår var Kristine på besøk for et privat scrappetreff en langhelg. Utrolig flott, morsom og inspirerende helg :) Vi fant ut vi skulle lage oss en egen utfordring, som besto i å scrappe etter samme skisse, uten at vi fikk se hverandres arbeid underveis. Vi valgte ut denne skissen fra Scrappelysts skissegalleri:

Og her er mitt resultat fra utfordringen:

Jeg har valgt å følge skissen ganske nøye, men justerte elementene vannrett i stedetfor skrått for hverandre. Jeg har brukt glimmermist blandet ut med vann på bakgrunnen, samt india ink påført med en engangspipette. Jeg har pyntet med chipboard fra Wycinanka, som forhandles gjennom Global Hobby og Kunst i Norge. Ellers har jeg brukt washitape, buttons og papirpynt.





For å se Kristine sitt resultat, kan du enten ta en tur innom bloggen hennes (som er fullstappet av lekre layouter og andre prosjekter), eller Scrappelysts blogg

1 kommentar:

  1. Kjempekjekk skisse og en fantastisk LO. Digger alt. Bakgrunnen, tape, rammer, farger, diverse piler og andre kjekke detaljer. Nydelig sjarmør på bildet :)

    SvarSlett