torsdag 5. juni 2014

Maskulin Layout

Denne månedens utfordring hos Scrappelyst er "Maskulin". Oppgaven er rett og slett å lage noe til gutter eller menn. Premien denne gangen er et lekkert arksett fra StudioLight, som forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Frist for innlevering er 30. juni klokka 20.00.

Her er min løsning på oppgaven:


 Alle arkene jeg har brukt, kommer fra Studio Lights Industrial-serie. Disse er virkelig lekre, med veldig flotte farger og detaljerte mønster. Jeg har i tillegg brukt papirserviett fra Papirdesign, og chipboard fra Wycinanka, som i Norge forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Taben over bildet, og den lille tagen under pila, er stanset ut med dies fra Marianne Design. Også disse forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Jeg har også brukt Kaffesøl-stempel fra Kreativ Hobby, designet av KristinL.


 Jeg håper mange har lyst å hive seg med i utfordringen vår! :)

3 kommentarer:

  1. Kjempetøff LO!
    Herlig bilde!
    De arkene fra studiolight er virkelig lekre :-) Perfekt til guttesider.

    SvarSlett
  2. nydelig LO med kjempefint bilde og farger, klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Lekre farger. Liker oppsettet og detaljene. Nydelig bilde og selvfølgelig gutten på det ;)

    SvarSlett