tirsdag 13. mai 2014

BursdagsLO

På torsdag fylte Samuel ett år. Utrolig så fort tiden går, nå er det virkelig slutt på babytida. Lille prinsen har blitt stor <3

Jeg har laget en LO med bilde fra bursdagen hans. Med denne LOen gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før, nemlig å scrappe siden før bildet i det hele tatt var tatt. Det var ganske uvant, ettersom jeg alltid scrapper med bildet som utgangspunkt. Men ettersom jeg visste at jeg på denne skulle bruke et portrettbilde av noe slag, så gikk det jo greit likevel.


Jeg har brukt ark fra Basic Grey som base. Jeg har brukt diverse stempler, washitape og mister på bakgrunnen. Alle ark er fra restekassa. Chipboard fra Wycinanka.




Chipboard og stempler fra Wycinanka:

Chipboard: 

Stempel:

6 kommentarer:

  1. Flott LO. Det ser virkelig ut som du har scrappet til bidet da, selv om du ikke har det :)
    Linda

    SvarSlett
  2. Herlig side, og for en god gladgutt du har :) Stilig misting av trekantpilene, og stilig stempling her og der :)

    SvarSlett
  3. Åh denne var digg :) Liker alle lagene under bildet, stempling og splatter, tekst og detaljene ellers. Flotte friske farger og sånn herlig sjamør da :)

    SvarSlett
  4. Helt super LO med jättefina detaljer och ett helt underbart foto!

    SvarSlett
  5. For et fantastisk nydelig bilde av gogutten <3
    Veldig gøy at du har scrappet LO'en før bilde var tatt!
    Resultatet ble kanon bra, og ser ut som du har hatt bilde som utgangspunkt ;)
    Kjekt å få brukt opp litt rester, det blir fort mange av de gitt.. :P
    Herlige farger og jeg liker hvordan du har brukt rub ons på siden!
    Har en del av det liggende selv, så supert med inspirasjon til å få brukt litt av de :)
    Du er kanon dyktig!

    Klem

    SvarSlett
  6. So awesome.I am inspired by your beautiful lay outs.

    SvarSlett