tirsdag 18. februar 2014

Noen nye LOer

Det er en stund siden sist jeg har lagt ut noe, rett og slett fordi jeg har vært midt i et databytte. Og da blir det litt kaotisk i mappene en periode, i tillegg til at noe måtte vente til det har vært publisert andre steder.

Så nå legger jeg ut noen av de siste LOene jeg har laget :) Alle er laget som DT-prosjekt til Wycinanka.


 Den første LOen er av eldste som leser lekser for minstemann. Jeg har her brukt en lekker klokke i finèr samt et par chipboard fra Wycinanka, Hjerter og grener med knopper


 Neste er en LO med noen av Wycinankas påskenyheter, samt noen eldre chipboard. Bilderamme, tekst, påskeegg, Påskeliljer løse, påskeliljer


Her har jeg brukt både stempler, stensiler, chipboard og kryssfinér fra Wycinanka. Alle herlighetene finner du på nettsiden :)

Den siste LOen er med et bilde av lilleprisnen under en photosession. Han ble til slutt ganske trøtt, men jeg synes dette bildet var så nydelig at jeg bare måtte scrappe det også.

At dawn alarm clock 

WILD ROSE - ornaments 

Wild rose borders  

Hearts 

Little angel  

2 kommentarer:

  1. Her var det masse flotte LOer. Fine farger og detaljer :)
    Linda

    SvarSlett
  2. Så masse lekkert du har laget :) Likte veldig godt den første og siste, de var bare kanonherlige ;) <3

    SvarSlett