onsdag 16. mars 2011

På stranda


Jeg har brukt mønsterark fra We Are Memorykeepers og Scenic Route som bakgrunn.
På det lyse mønsterarket har jeg embosset litt tilfeldig med Tim Holtz Distress powder og bakgrunnsstempel fra Panduro, og svertet kantene. I tillegg har jeg sprayet med litt glimmermist i fargen Dewberry.
Matten bak bildet er malt med samme glimmermist. Ellers har jeg brukt diverse blomster, blonder, pompom bånd, og metallpynt fra kort og godt.
Tekststempelet kommer fra Det Lille Ekstra, og perleswirlene er laget vha liquid pearls.
Diesen i hjørnet er fra Marianne design.




5 kommentarer:

  1. Så søt denne er! Nydelige farger du har brukt sammen, og den hjørnediesen er veldig fin. Liker måten du har revet papiret bak bildet på, og så elsker jeg all teksten, så gøy når LOen forteller "hele" historien.

    SvarSlett
  2. Noe så vakkert!!! Liker bildet - og pynten din. Lekkert!!:)

    SvarSlett
  3. ojsann.....embossingen gjør jo hele susen....kanonlekkert!!!

    SvarSlett
  4. En nydlig Lo :-) Så herlige farger og fine kontraster i bakgrunn og blomster ;-)

    SvarSlett
  5. Hei igjen Linda! Jeg er faktisk ikke helt sikker. Bruker å ta den som passer, men jeg tror det er den smaleste ;-)

    SvarSlett