tirsdag 13. juli 2010

Hjerte i fokus, utfordring fra Papir i Hjertet


Lagde denne LOen til Adrian, som omhandler hans store hjerte for andre. Han likte så godt denne LOen som jeg lagde til Mia, så han ville at jeg skulle lage en lik til han. Så da satte vi oss sammen for å velge farger jeg skulle bruke. Den ble seende veldig ut som en høst-LO i grunn, selv om bildet er tatt for et par uker siden. Men mottakeren ble fornøyd, og det er jo det viktigste:) Stemplene er fra Kaisercraft, og var i en premie jeg vant, sponset av Steffens. De er farget med glimmermist.

4 kommentarer:

  1. For en kjempefin og detaljrik LO! Liker kjempegodt effekten på bakgrunnen! Koselig bilde også!

    Takk for at du deltar i utfordringen vår.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott lo! Likte fargene godt jeg, og ekstra morsomt når han har vært med å valgt dem ut selv:)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår! :)

    SvarSlett
  3. Kul bruk av glimmermist på bakgrunnen! Flott med litt "slitt" bilde. Herlige farger!

    Takk for at du deltar på ♥utfordringen vår!

    SvarSlett
  4. Herlighet, for en nydelig og råkul LO!♥ Takk for nok et suuupert bidrag!♥

    SvarSlett